جستجوی پیشرفته
طرح اصلاح برخی از احکام قانونی مرتبط با فرایند رسیدگی در دیوان عالی کشور
جزییات خبر
عنوان : امروز؛ موعد انتشار آگهی آزمون وکالت ۱۴۰۰ print
تاریخ نشر : 1400/10/27

 

بر اساس آنچه از سوی سخنگوی اتحادیه کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) اعلام شده، داوطلبان آزمون وکالت سال ۱۴۰۰ امروز ۲۷ دی‌ماه از جزییات برگزاری این آزمون مطع خواهند شد.

به گزارش اختبار، موضوع برگزاری آزمون وکالت در سال جاری به یکی از چالش‌های جدی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری تبدیل شده و حالا آنطور که سخنگوی این اتحادیه وعده داده، بالاخره کانون‌های وکلا قرار است جزییات برگزاری این آزمون را اعلام کنند.

اختلافات میان کانون های وکلای دادگستری و قوه قضاییه در ماه های اخیر بر سر اصلاح آیین نامه لایحه استقلال کانون های وکلای دادگستری، که بخشی از آن ناظر بر شیوه برگزاری آزمون وکالت است، در آستانه اقدامات اجرایی برای برگزاری با تاخیر آزمون وکالت ۱۴۰۰ با صدور نامه هایی از سوی قوه قضاییه و اسکودا مواجه شد که نگرانی ها در مورد شکل و زمان برگزاری آزمون را تشدید می کرد.

سرانجام پس از رایزنی‌های متعدد میان مدیران نهاد وکالت، معاونت حقوقی قوه قضاییه و سازمان سنجش آموزش کشور، روز شنبه جاری اعلام شد که با «رفعِ برخی موانع در برگزاری آزمون»، آگهی آزمون کارآموزی وکالت حداکثر تا روز دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد.

آزمون وکالت ۱۴۰۰ قرار است روز ۲۰ اسفندماه کمتر از دو ماه دیگر برگزار شود اما تاکنون جزییاتی مانند تاریخ ثبت‌نام، قوانین خاص منبع آزمون و مشخص نشده است.


نام :
متن :
Skip Navigation Links
بازدید کنندگان امروز : 388
بازدید کنندگان دیروز : 626
کل بازدید کنندگان : 44587
 
1403/02/07 جمعه
آب و هوا  
 
اوقات شرعی  

 

 

با سلام.
لطفا جهت هرگونه سوال ، بر روی آیکون "ارتباط با اپراتور" کلیک نموده و یا در صورت نیاز به "مشاوره" بر روی آیکون مشاوره کلیک فرمایید.