جستجوی پیشرفته
دستورالعمل انسداد و رفع انسداد وجوه حساب بانکی و چک برگشتی
جزییات خبر
عنوان : آغاز مهلت خوداظهاری داوطلبان ۲ آزمون قوه قضاییه print
تاریخ نشر : 1399/07/02

 
داوطلبان دو آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه و مشاوران خانواده قوه قضاییه که روز جمعه ۴ مهر برگزار می‌شوند لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۷/۰۲ نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام کنند.

 به گزارش اختبار، بر اساس آنچه در اطلاعیه‌های سازمان سنجش درباره جزییات دریافت و رفع نقص کارت این دو آزمون آمده است، فرم خوداظهاری داوطلبان در سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir قرار دارد.

 همچنین متقاضیانی که در حال حاضر با استناد به مدارک پزشکی مبتلای قطعی به ویروس کرونا هستند می‌بایست در تاریخ ۹۹/۰۷/۰۳ با مراجعه به باجه رفع نقص گواهی یا تاییدیه بیمارستان را به مسئول باجه ارائه نمایند تا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون آنها به‌عمل آید.

 ضمناً حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.


نام :
متن :
Skip Navigation Links
بازدید کنندگان امروز : 388
بازدید کنندگان دیروز : 626
کل بازدید کنندگان : 44587
 
1403/01/09 پنج شنبه
آب و هوا  
 
اوقات شرعی  

 

 

با سلام.
لطفا جهت هرگونه سوال ، بر روی آیکون "ارتباط با اپراتور" کلیک نموده و یا در صورت نیاز به "مشاوره" بر روی آیکون مشاوره کلیک فرمایید.