جستجوی پیشرفته
دستورالعمل انسداد و رفع انسداد وجوه حساب بانکی و چک برگشتی
جزییات خبر
عنوان : آغاز فرآیند معرفی نیروهای ذخیره آزمون استخدامی سال ۱۴۰۰ قوه قضائیه print
تاریخ نشر : 1402/03/08

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه از آغاز فرآیند معرفی نیروهای ذخیره آزمون استخدامی نیروی اداری سال ۱۴۰۰ قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، محسن برزوئی در این باره اظهار کرد: با عنایت به انجام فرآیند جذب و آغاز صدور ابلاغ به کارگیری پذیرفته شدگان اصلی آزمون نیروی اداری سال ۱۴۰۰ قوه قضائیه، فرآیند شناسایی و معرفی داوطلبین واجد شرایط قبولی به عنوان نیروی ذخیره (بر اساس نمرات مکتسبه در مراحل کتبی و مصاحبه در رشته محل انتخابی و سهمیه مربوطه) به دادگستری استان‌ها، از خرداد ماه سال جاری آغاز شده است.

مدیرکل امور اداری و کارگزینی کارکنان اداری قوه قضائیه افزود: از معرفی شدگان حائز شرایط، جهت ارائه مدارک به منظور بررسی و تطبیق مدارک با اطلاعات ارائه شده اولیه، از سوی امور اداری دادگستری کل استان ها دعوت به عمل خواهد آمد.

برزوئی همچنین گفت: با ارسال و ابلاغ لیست واجدین شرایط به دادگستری‌های استان‌های سراسر کشور، به زودی متقاضیان جهت ارائه مدارک و تشکیل پرونده فراخوانده خواهند شد.


نام :
متن :
Skip Navigation Links
بازدید کنندگان امروز : 388
بازدید کنندگان دیروز : 626
کل بازدید کنندگان : 44587
 
1403/01/10 جمعه
آب و هوا  
 
اوقات شرعی  

 

 

با سلام.
لطفا جهت هرگونه سوال ، بر روی آیکون "ارتباط با اپراتور" کلیک نموده و یا در صورت نیاز به "مشاوره" بر روی آیکون مشاوره کلیک فرمایید.