جستجوی پیشرفته
دستورالعمل انسداد و رفع انسداد وجوه حساب بانکی و چک برگشتی
جزییات خبر
عنوان : فعالیت ۶ مجتمع شورای حل اختلاف تهران در تعطیلات نوروز print
تاریخ نشر : 1401/12/22

شش مجتمع شورای حل اختلاف تهران، شهرری و همه مجتمع‌های شوراهای حل اختلاف شهرستان‌های استان تهران در تعطیلات نوروز از ۲۹ اسفند تا چهارم فروردین و روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین شعب کشیک دایر است.

به گزارش ایرنا از شورای حل اختلاف استان تهران، در منطقه شمال تهران مجتمع یک (شهید فخری زاده)، در منطقه جنوب تهران مجتمع ۱۵ (شهید مهدی نوروزی)، در منطقه شرق تهران، مجتمع ۴ و ۸ سپهبد شهید صیاد شیرازی در منطقه غرب تهران مجتمع ۲۲ شهید خرازی در مرکز تهران مجتمع ۳۳ شهید دیالمه و در منطقه شهر ری مجتمع شهید حججی آماده رسیدگی به امور مردم هستند همچنین در همه شهرستان‌های استان تهران نیز شعب کشیک دایر است و به درخواست‌های مراجعان رسیدگی می‌شود.

براساس این گزارش، از پنجم تا نهم فروردین نیز همه مجتمع‌های شورای حل اختلاف شهر تهران و شهرستان‌های و بخش‌ها همانند سال‌های قبل و ادارات باز است.

این اقدام بنا به دستور غلامرضا مهدوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران برنامه‌ریزی شده است تا در همه روزهای عید نوروز امکان مراجعه به مجتمع‌های شوراهای حل اختلاف برای مردم فراهم باشد.

 


نام :
متن :
Skip Navigation Links
بازدید کنندگان امروز : 388
بازدید کنندگان دیروز : 626
کل بازدید کنندگان : 44587
 
1403/01/09 پنج شنبه
آب و هوا  
 
اوقات شرعی  

 

 

با سلام.
لطفا جهت هرگونه سوال ، بر روی آیکون "ارتباط با اپراتور" کلیک نموده و یا در صورت نیاز به "مشاوره" بر روی آیکون مشاوره کلیک فرمایید.