جستجوی پیشرفته
سازمان امور مالیاتی: مهریه معاف از مالیات است
جزییات خبر
عنوان : بیشترین گلایه‌مندی مردم اطاله دادرسی است print
تاریخ نشر : 1401/08/24

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران صبح امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، به درخواست‌های مراجعان رسیدگی کرد.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران در حاشیه این جلسه گفت: در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه، کلیه واحد‌های قضایی سراسر کشور و نیز دادگستری استان تهران دیدار‌های مردمی منظمی را برگزار می‌کنند.

وی افزود: در این دیدار‌های مردمی معمولاً اشخاصی که به هر دلیلی نارضایتی و گلایه‌ای دارند، آمده و مسائل و ابهامات خود را مطرح می‌کنند و به صورت رو در رو با مسئولان قضایی مشکلات خود را مطرح می‌کنند و دستورات برای رسیدگی بعه مشکلات‌شان توسط رئیس کل یا معاونین وی سریعاً صادر می‌شود.

زارعی بیان کرد: از آنجاکه عمده پرونده‌های کشور، در حوزه قضایی تهران است و همچنین به لحاظ دسترسی راحت‌تر مردم به این واحد ارتباطات مردمی قوه قضاییه و از آنجاکه مراجعان اکثراً به دادگستری استان تهران مراجعه می‌کنند، براساس تدبیر رئیس کل دادگستری تهران، مقرر شد بعضی از ایام هفته معاونان قضایی دادگستری استان، در این مرکز حاضر شده و پاسخگوی مراجعان باشند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان تهران یادآور شد: جلسات دیدار مردمی در دادگستری استان تهران روز‌های سه‌شنبه هرهفته، به صورت منظم و مستمر برگزار می‌شود که به اتفاق رئیس کل، پذیرای مراجعان هستیم و تقاضا‌های مردم بررسی و دستورات لازم صادر می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشترین گلایه‌مندی و تقاضای مردم در این دیدار‌ها مربوط به اطاله دادرسی است، گفت: بیشترین گلایه‌ها درباره تعلل در رسیدگی، تأخیر در اجرا و اقدامات قضایی است که رئیس کل دادگستری استان نیز دائما در همایش‌ها و نشست‌های قضایی خود، به مسئولان استان بر اجرای سریع و دقیق قانون در تمام واحد‌های قضایی تاکید می‌کند.

 


نام :
متن :
Skip Navigation Links
بازدید کنندگان امروز : 388
بازدید کنندگان دیروز : 626
کل بازدید کنندگان : 44587
 
1403/01/28 سه شنبه
آب و هوا  
 
اوقات شرعی  

 

 

با سلام.
لطفا جهت هرگونه سوال ، بر روی آیکون "ارتباط با اپراتور" کلیک نموده و یا در صورت نیاز به "مشاوره" بر روی آیکون مشاوره کلیک فرمایید.